مطب دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج
نوشته شده توسط : دکتر فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکان

مطب دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج

مطب دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج دکتر فدرا یوسف پور می باشد. به دلیل اینکه سلامت و بهداشت دندان های شیری و دائمی دارای اهمیت زیادی می باشند توصیه می گردد والدین در فواصل زمانی معین برای معاینه و درمان فرزندان به دندانپزشکی کودکان و اطفال مراجعه نمایند. مراجعه به مطب دندانپزشکی کودکان به صورت مرتب از سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان خود اطمینان حاصل می کنید و در صورت مشکل در سلامت دهان و دندان کودکان خود به سرعت و با هزینه اندک مشکلات دهان و دندان کودکان خود را بر طرف می نمایید.
دکتر فدارا یوسف پور متخصص دندانپزشک کودکان و اطفال در چهار راه طالقانی کرج با داشتن محیطی تخصصی، آرام و امنیت خاطر آماده رسیدگی به خدمات سلامت دهان و دندان فرزندان شما می باشد.

مطب دندانپزشکی کودکان

مطب دندانپزشکی کودکان به دلیل اینکه با کودکان کم سن و سال در ارتباط می باشد در مطب نیاز به فضایی کودکانه و محیطی کم استرس با تجهیزات و وسایل کودکانه می باشد. مطب دندانپزشکی که به صورت کاملا تخصصی برای کودکان طراحی می گردد سبب ایجاد حس خوب و شادی کودکان می گردد و همچنین استرس و ترس کودکان را کاهش می دهد. مطب دندانپزشکی کودکان باید به گونه ای طراحی شود که نخستین تجربه دندانپزشکی برای کودکان در ذهن آن ها تصویری مثبت و خوشایند را به وجود آورد. زیرا در غیر اینصورت موجب اثرات و مشکلات روحی و روانی کودکان در آینده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: